Menu
Poți conta pe noi

Stimați clienți,

dorim să vă ușurăm situația dificilă în care ne aflăm cu toții. În momentul de față avem program de lucru obișnuit, suntem în contact cu producătorii și transportatori și ne străduim la maxim să asigurăm clienților noștri servicii de calitate.

Vă recomandăm să cumpărați cu plata în avans și livrare la domiciliu, astfel o să vă protejați pe dumneavoastră, cât și pe curierii care vă vor livra coletul. Situația o monitorizăm cu grijă, despre eventuale modificări și noutăți care ar putea influența serviciile noastre și livrarea coletelor, vă vom anunța. Centru nostru de relații cu clienții vă stă pe deplin la dispoziție pentru orice întrebare.

Fiți atenți și înțelegători și dacă este posibil, rămâneți în confortul casei dumneavoastră. Suntem aici pentru dumneavoastră!

HÍREK

18 martie 19:00 - Datorită situației actuale și prin urmare a situației la trecerea frontierei, este posibilă întârzierea de livrare la unele comenzi trimise din depozitul nostru din Cehia. Vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri și vă mulțumim pentru înțelegere. Ne străduim la maxim să păstrăm programul de lucru obișnuit și să respectăm termenii de livrare la majoritatea comenzilor.

18 martie 16:30 - Satisfacția dumneavoastră și încrederea în serviciile noastre sunt foarte importante pentru noi. Prin urmare din cauza situației actuale dificile, prelungim timpul posibil pentru returnarea produselor la 60 de zile.

action banner
feedback
NEWSLETTER
PĂREREA DUMNEAVOASTRĂ

Nu rataţi noutăţile şi ofertele speciale

Abonează-te la newsletter-ul nostru şi află primul toate noutăţile.

Părerea dumneavoastră ne interesează!

Închide