Menu

Retragere de la contractul de cumpărare

În cazul in care nu sunteți mulțumiți de produsele cumpărate, le puteți returna fără specificarea motivului. Noi vă vom înlocui produsul, sau după dorința dumneavoastră vă vom rambursa banii.

Cum procedăm la retragerea de la contractul de cumpărare

  • Retragerea de la contractul de cumpărare poate efectua persoana care a plasat comanda, în termen de 14 zile calendaristice începând din ziua preluării bunurilor. Vă rugăm să ne sesizați numărul de telefon sau adresa de e-mail, pentru o contactare rapidă în cazul unor nereguli posibile.
  • Pe pagina web a vânzătorului www.e4home.ro cumpărătorul poate completa electronic și poate depune formularul de retragere sau orice altă declarație neechivocă. În cazul în care cumpărătorul optează pentru această opțiune, vânzătorul îi va trimite imediat o confirmare de primire a unei astfel de retrageri. Formularul de retragere din contract este disponibil cumpărătorului în secţiunea "comenzile mele", "comenzile procesate."
  • Produsul va fi trimis cel târziu în 14 zile calendaristice de la reziliere la contractul de cumpărare, va fi predat curierului conform regulamentelor.
  • Produsul va fi trimis împreună cu bonul de reclamație completat pe ambele părți, pe care îl veți găsi în partea de jos a avizului de primire a marfii, sau cu o scrisoare de însoțire, sau puteți anexa formularul Retragerea de la contractul de cumpărare, imprimat. Bifați modalitatea dorită de soluționare a reclamației (schimb de produs, rambursarea banilor).
  • Produsele vor fi trimise complete, nefolosite și nedeteriorate, în ambalajul original. În caz contrar, vânzătorul își rezervă dreptul la retragerea unei anumite sume, drept recompensă pentru folosire (de exemplu ambalajul deteriorat, lipsa de accesorii, fisuri, produse murdare...).
  • Trimiteți coletul ca expediere asigurată. Păstrați biletul de trimitere ca dovadă a trimiterii. Nu trimiteti coletul prin ramburs, nu preluăm coletele trimise în acest fel.
  • Adresa pentru returnarea produselor o veți găsi pe prima pagină a Bonului de reclamație.
  • Produsele pot fi trimise pri orice firmă de curierat la adresa:
    Expandeco - (4home)
    Str. Nicolae Balcescu, nr. 104,
    315500, Nădlac jud. Arad
    Departamentul de reclamații:
  • Departamentul clienți:

Soluționarea rezilierii de la contractul de cumpărare

  • Rezilierea este rezolvată în cel mai scurt timp posibil, dar cel mult în 14 zile calendaristice, de la retragerea de la contract. Vă atenționăm asupra faptului, că nu avem obligația de a rambursa banii, înainte de primirea produselor.
  • În cazul rezilierii de la contract prin înlocuire de produs, noi suportăm taxa de transport la trimiterea noului produs.
  • În cazul că ați ales returnare de bani, aceștia vor fi rambursați în cont. Taxa de transport al produselor trimise pentru retur este suportată de cumpărător.
action banner
feedback
NEWSLETTER
PĂREREA DUMNEAVOASTRĂ

Nu rataţi noutăţile şi ofertele speciale

Abonează-te la newsletter-ul nostru şi află primul toate noutăţile.

Părerea dumneavoastră ne interesează!

Închide