Menu

Returnare de produse (reziliere de la contractul de cumpărare)

În cazul în care nu sunteți mulțumiți de prdusele cumpărate, le puteți returna fără specificarea motivului. Noi vă vom înlocui produsul sau după dorința dumneavoastră vom rambursa banii în contul dumneavoastră.

Cum procedăm la retragerea de la contractul de cumpărare

  • Retragerea de la contractul de cumpărare poate efectua persoana care a plasat comanda, în termen de 14 zile calendaristice începând din ziua preluării bunurilor. Vă rugăm să ne sesizați numărul de telefon sau adresa de e-mail, pentru o contactare rapidă în cazul unor nereguli posibile.
  • Pe pagina web a vânzătorului www.e4home.ro cumpărătorul poate completa electronic și poate depune formularul de retragere accesând Returnare de produse (Reziliere) de la contractul de cumpărare. Formularul este gata completat cu datele dvs. Încazul în care cumpărătorul optează pentru această opțiune, vânzătorul îi va trimite imediat o confirmare de primire a unei astfel de retrageri.
  • În caz că nu doriți să vă logați puteți salva acest formular, care poate fi completat manual.
  • Produsul va fi trimis cel târziu în 14 zile calendaristice de la reziliere de la contractul de cumpărare, va fi predat curierului conform regulamentelor.
  • La produsele trimise atașați formularul de Reziliere/Reclamație, eventual o simplă scrisoare de însoțire. Bifați modalitatea preferată de rezolvare a rezilierii de la contractul de cumpărare (înlocuire de produse, returnare de bani).
  • Produsele vor fi trimise complete, nefolosite și nedeteriorate, în ambalajul original. În caz contrar, vânzătorul își rezervă dreptul la retragerea unei anumite sume, drept recompensă pentru folosire (de exemplu ambalajul deteriorat, lipsa de accesorii, fisuri, produse murdare...).
  • Trimiteți coletul ca expediere asigurată. Păstrați biletul de trimitere ca dovadă a trimiterii. Nu trimiteti coletul prin ramburs, nu preluăm coletele trimise în acest fel.
  • Adresa pentru returnarea produselor:
    Expandeco - (4home)
    Str. Nicolae Balcescu, nr. 104,
    315500, Nădlac jud. Arad
  • Departamentul de reclamații:

Soluționarea rezilierii de la contractul de cumpărare

  • Rezilierea este rezolvată în cel mai scurt timp posibil, dar cel mult în 14 zile calendaristice, de la retragerea de la contract. Vă atenționăm asupra faptului, că nu avem obligația de a rambursa banii, înainte de primirea produselor.
  • În cazul rezilierii de la contract prin înlocuire de produs, noi suportăm taxa de transport la trimiterea noului produs.
  • În cazul că ați ales returnare de bani, aceștia vor fi rambursați în cont. Taxa de transport la produsele trimise pentru retur este suportată de cumpărător.
action banner
feedback
NEWSLETTER
PĂREREA DUMNEAVOASTRĂ

Nu rataţi noutăţile şi ofertele speciale

Abonează-te la newsletter-ul nostru şi află primul toate noutăţile.

Părerea dumneavoastră ne interesează!

Închide