Menu

Procedura de reclamație

Cumpărătorul beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare la toate bunurile comercializate, pe o durată de 24 de luni de la cumpărarea bunurilor.

Cum procedăm în cazul reclamațiilor

  • Reclamația poate fi efectuată de persoana care a plasat comanda. Împreună cu reclamația trimisă, vă rugăm să ne comunicaţi numărul dumneavoastră de client, numărul de telefon, sau adresa de e-mail pentru o comunicare rapidă în cazul unei nereguli.
  • Bunurile vor fi trimise împreună cu bonul de reclamație completat pe ambele părți, pe care îl veți găsi pe partea de jos a avizului de primire a mărfii, sau cu o scrisoare de însoțire, inclusiv descrierea corectă a defectului. Bifați modalitatea preferată a rezolvării reclamației (înlocuire de produs, rambursarea de bani).
  • Dacă veți depune reclamația unui produs defect/care nu funcționează, și care poate fi reparat, reclamația va fi trimisă pentru analiză sau reparat. În cazul că produsul nu poate fi reparat, vă rugăm să alegeți soluționarea dorită a reclamației (înlocuire de produs, returnare bani).
  • În caz că produsul este de altă natură, vă rugăm să specificați soluționarea dorită a reclamației (înlocuire de produs, returnare de bani).
  • Dacă doriți să schimbați produsul deteriorat care face parte dintr-un set (de exemplu câteva bucăți în ambalaj), Vă rugăm să vă informați despre următorul procedeu la adresa de email reclamatii@e4home.ro.
  • Trimiteți produsul de preferat în ambalajul original. Componentele deja folosite, sau partea din set vor fi ambalate corespunzător.
  • Trimiteți coletul în mod simplu (asigurat). Păstraţi biletul de trimitere ca dovadă de trimitere. Nu trimiteți coletul prin ramburs, nu preluăm coletele trimise în acest fel.
  • Produsele pot fi trimise pri orice firmă de curierat la adresa:
    Expandeco - (4home)
    Str. Nicolae Balcescu, nr. 104,
    315500, Nădlac jud. Arad
    Departamentul de reclamații:
  • Departamentul clienți:

Rezolvarea reclamațiilor

  • Reclamațiile sunt rezolvate în cel mai scurt timp, cel târziu în 30 de zile. conform legii în vigoare. Acest termen de reclamație începe în ziua în care am preluat coletul.
  • În cazul reclamației cu cererea de schimbare de produs, costul livrării de produse în schimb va fi achitat de noi. Dacă preferați returnarea de bani, vor fi trimiși în contul înscris pe bonul de reclamație.

Cum procedăm în cazul deteriorării bunurilor de către transportator

  • Produsele trebuie controlate de către Cumpărător imediat la preluare de la curier. Nu preluați coletul deteriorat.
  • În cazul în care în colet vor fi produse defecte, chiar dacă ambalajul este fără urme de deteriorare, vă rugăm să contactați curierul respectiv, sau departamentul pentru clienți al societății noastre.
  • Dacă aveți întrebări, ne puteți contacta la departamentul clienți, număr de telefon +40 31 229 53 95.
action banner
feedback
NEWSLETTER
PĂREREA DUMNEAVOASTRĂ

Nu rataţi noutăţile şi ofertele speciale

Abonează-te la newsletter-ul nostru şi află primul toate noutăţile.

Părerea dumneavoastră ne interesează!

Închide