Menu

Regulament de reclamație

Clientul are posibilitatea de a depune reclamație la produse defecte sau deteriorate în termen legal de 24 luni de la preluare produselor.

Procedura de reclamație

  • Reclamația va fi efectuată de persoana care a plasat comanda. Împreună cu reclamație ne comunicați numărul de telefon sau adresa de e-mail pentru un contact mai rapid în cazul unei nereguli.
  • K Bunurile vor fi trimise împreună cu formularul de reclamație completat, sau cu o scrisoare de însoțire, inclusiv descrierea corectă a defectului. Bifați modalitatea preferată a rezolvării reclamației (înlocuire de produs, rambursarea de bani). Formularul poate fi salvat după înregistrare în contul dvs pe site-ul nostru, după accesarea link-ului Reclamație. Formularul este gata completat cu datele dvs din comandă. În caz că veți alege această modalitate, după trimiterea formularului veți primi confirmare de primire a cererii de reclamație.
  • În caz că nu doriți să vă logați puteți salva acest formular, care poate fi completat manual.
  • Dacă veți depune reclamația unui produs defect/care nu funcționează, și care poate fi reparat, reclamația va fi trimisă pentru analiză sau reparat. În cazul în care produsul nu poate fi reparat, vă rugăm să alegeți soluționarea dorită a reclamației (înlocuire de produs, returnare bani).
  • În caz că produsul este de altă natură, vă rugăm să specificați soluționarea dorită a reclamației (înlocuire de produs, returnare de bani).
  • Dacă doriți să schimbați produsul deteriorat care face parte dintr-un set (de exemplu câteva bucăți în ambalaj), Vă rugăm să vă informați despre următorul procedeu la adresa de email reclamatii@e4home.ro.
  • Trimiteți produsul de preferat în ambalajul original. Componentele deja folosite, sau partea din set vor fi ambalate corespunzător.
  • La produsele trimise atașați o copie de pe formularul Reziliere de la contractul de cumpărare/reclamație, completat. Eventual atașați o scrisoare simplă de însoțire.
  • Trimiteți coletul în mod simplu (asigurat). Păstraţi biletul de trimitere ca dovadă de trimitere. Nu trimiteți coletul cu plata ramburs, nu preluăm coletele trimise în acest fel.
  • Adresa pentru trimiterea reclamației:
    Expandeco - (4home)
    Str. Nicolae Balcescu, nr. 104,
    315500, Nădlac jud. Arad
  • Departamentul de reclamații:

Rezolvarea reclamației

  • Reclamațiile sunt rezolvate în cel mai scurt timp, cel târziu în 15 zile, conform legii în vigoare. Acest termen de reclamație începe în ziua în care am preluat coletul.
  • În cazul reclamației cu cererea de înlocuire de produs, taxa de livrare a produselor înlocuitoare va fi achitată de noi. Dacă preferați returnarea de bani, vor fi rambursați în contul înscris pe bonul de reclamație.

Cum procedăm în cazul deteriorării bunurilor de către transportator

  • Produsele trebuie controlate de către Cumpărător imediat la preluare de la curier. Nu preluați coletul deteriorat.
  • În cazul în care în colet vor fi produse cu defect, chiar dacă ambalajul este fără urme de deteriorare, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon +40 31 229 53 95. La acest număr de telefon Vă stăm la dispoziție și în caz de întrebări sau alte detalii.
action banner
feedback
NEWSLETTER
PĂREREA DUMNEAVOASTRĂ

Nu rataţi noutăţile şi ofertele speciale

Abonează-te la newsletter-ul nostru şi află primul toate noutăţile.

Părerea dumneavoastră ne interesează!

Închide